Neste momento estás a ver El Colegio de Procuradores de Vigo firma un acuerdo con la Universidad Internacional de La Rioja

• Categoría da entrada:Novas

05.11.2018. O Colexio de Procuradores de Vigo firma un acordo coa Universidade Internacional da Rioxa para facilitar a formación continua dos seus colexiados. O convenio de colaboración firmado entre as dúas entidades permite aos profesionais e aos seus familiares  beneficiarse de ventaxes para participar nos estudos universitarios ou post-universitarios da institución, así como da inscripción preferente nos mesmos.

Ao acordo poderán acollerse todos aqueles colexiados con máis de seis meses de afiliación, así como ose sus familiares de 1º grado e cónxugues legalmente recoñecidos.

A Universidade Internacional da Rioxa imparte o 100% da súa formación online e conta cunha veintena de iniciativas de formación relacionadas co ámbito do dereito.

[kleo_button title=”Clica aquí e consulta o convenio de colaboración na área privada” href=”https://colegioprocuradoresvigo.es/subdominio-privado/index.php/actas/” style=”default” size=”” ]