Neste momento estás a ver Los casos sin resolver en los juzgados de Vigo  alcanzan en 2018 su nivel más alto en 20 años

Los casos sin resolver en los juzgados de Vigo alcanzan en 2018 su nivel más alto en 20 años

• Categoría da entrada:Novas

21.11.2018. Os xulgados de Vigo acumularon durante os primeiros seis meses do ano 17.027 asuntos en trámite. Unha cifra récord e a máis alta dos últimos 20 anos, que supera nun 70% os asuntos sen resolver de xuño de 2016 e supón un aumento do 27% dende inicios de ano. Os asuntos en trámite son aqueles casos sen resolver e nos que non se executou a súa sentenza. Entre o 7 de febreiro e o 8 de maio, a actividade dos xulgados de Vigo viuse impactada pola folga de funcionarios de xustiza que tivo lugar en toda Galicia.

En 2017, a media de asuntos en trámite en Vigo (420 por xulgado) atopábase por debaixo da media galega e española, con 509 e 572 respectivamente.

“Hai profesionais que temos asuntos en trámite dende os anos 80. As execucións de resolucións teñen uns tempos que poden extenderse ata o infinito. Si, por exemplo, na primeira saída dun embargo este non se pode producir porque o embargado non está no seu domicilio, este non volverá a repetirse de novo ata 20 días máis tarde”, explica Jesús González-Puelles, exdecano do Colexio e membro da súa actual xunta de goberno. O colectivo vigués propulsa a proposta do Consello Xeral de Procuradores para incluir na figura de procurador as funcións do axente executor e axilizar así cos seus máis de 150 profesionais as execucións de embargos na cidade.